آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل اول : مشتری مداری و اصل دوم : رهبری سازمان )  

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل اول : مشتری مداری و اصل دوم : رهبری سازمان ) 

ادامه نوشته

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل هفتم : دیدگاه تحلیلی در تصمیم گیری ها و اصل هشتم : اعت

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل هفتم : دیدگاه تحلیلی در تصمیم گیری ها و اصل هشتم : اعتقاد به منافع متقابل ) 

ادامه نوشته

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل پنجم : مدیریت با دیدگاه سیستماتیک ؛ و اصل ششم : بهبود

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل پنجم : مدیریت با دیدگاه سیستماتیک ؛ و اصل ششم : بهبود مداوم )

ادامه نوشته

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل سوم: درگیری تمام افراد ؛ و اصل چهارم : دیدگاه فرایندی)

آسیب شناسی خصوصی سازی در سازمان بهزیستی ( اصل سوم: درگیری تمام افراد ؛ و اصل چهارم : دیدگاه فرایندی)

ادامه نوشته